• | Ceny Hurtowe Widoczne Po Zalogowaniu |
  • | Zarejestruj Się I Kupuj Taniej Niż Konkurencja |
  • | Sprawdź Naszą Ofertę Hurtową |
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Dokonaj zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem FORMULARZA KONTAKTOWEGO dostępnego na stronie internetowej QSHEE SHOP. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. Adres wysyłki otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, dokonaj zgłoszenia z wykorzystaniem FORMULARZA KONTAKTOWEGO dostępnego na stronie internetowej QSHEE SHOP, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór dostępny w Regulaminie). Adres wysyłki otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Zwrot środków

Zwrot środków realizowany jest maksymalnie w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego/zwrot na konto bankowe wskazane w Formularzu Reklamacyjnym. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl